Fortfarande förkyld

OCH JAG HAR TRÄNINGSABSTINENS!!

måste få träna, måste få träna.. detta bådar(?) inte gott. Jag skulle inte tränat förra Torsdagen.. varför gör man alltid det och säger att man ska ta det lugnt.. jo visst, lugnt va de.
Kände för att få klaga lite, fast är trotsallt ledig idag så har stääädat i massa.. mammi och julia kmr ju ´hem imorgon :D

Tänkte på de att jag förstår inte vissa som kan vara utan sina föräldrar i typ veckor och månader.. har allltid haft mina föräldrar nära mig och de har aldrig åkt iväg på långa resor osv. Längsta jag har varit ifrån mina föräldrar va när jag var på konfrimationsläger (3v), men det va också lite jobbigt.. är nog väldigt bortskämd med att alltid har mamma och pappa nära mig.. hur ska det gå när jag flyttar!! :O haha..  jag tror att jag nog aldrig skulle klara mig utan mamma och pappa.. eller, de skulle jag inte såklart.. men ja, får inte riktigt fram hur jag tänker haha.
Varför kan man inte säga till alla, men du fattar.. du fattar dom, precis som jag säger till ff-tjejerna :p hur enkelt som helst!

men, nu ska jag snart hämta lillasyster på skolan och titta på lite skor på shoe on höhö ;)


mamma och julia i sommras.. julia kmr hata mig nu haha!



All I need is you

Kommentarer
Postat av: lisa

jag blir tvingad att vara det, med mina arbetsnarkomaner till föräldrar :( meeen, är ju van.. så du hade nog också fixat det om det alltid hade varit så :)

2010-12-15 @ 20:57:11
URL: http://enlitenbitavlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

jag blir tvingad att vara det, med mina arbetsnarkomaner till föräldrar :( meeen, är ju van.. så du hade nog också fixat det om det alltid hade varit så :)

2010-12-15 @ 20:57:42
URL: http://enlitenbitavlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0