Kände för att kladda lite..

.. har inget annat att göra för tillfället..

Hektisk dag på praktiken, förflyttning till tallgården (y) blir dock längre för mig att gå, jaja! OCH vi har fått myyycket snö, faktiskt mycket denna gången.. mer så att det täcker haha ;)
Helgen har bara bestått av jobb och några timmars födelsedagsfirande haha.

Man måste ju börja att tänka på julklappar OCH vad man önskar sig.. inget av det är särskilt lätt, har iaf fått ihop en liten önskelista där en Iphone 4 står högt men jag tror att jag kan glömma det, men sen har jag hittat en annan mobil, HTC legend... eftersom att alla har iphone så kan ju jag ha något annat :D
jaja, får väl se.. måste iaf iväg i veckan och shoppa liiite.

VS.

Gillar designen på htc:n :D


fråga inte haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0