Nationella över!

Äntligen!!

nu har man inga jobbiga prov att tänka på, gjorde det sista mattenationella idag.. vet inte hur det gick riktigt, sov dåligt inatt så var i så fokuserad.
Har börjat att sova dåligt om nätterna, ingen aning varför.. känner mig typ halvt stressad hela tiden, när jag väl sitter och inte har något att göra så stressar jag upp mig för det känns som om man har saker att göra heela tiden.. knäppt.
kanske är julen som stressar upp en.. ingen aning :/

Mammi och Julia kmr hem idag iallafall :D kul! Skönt att äntligen alla är hemma igen haha vilken mes jag är

nepp nu ska jag fixa i syster rum eftersom jag var tvungen att lägga mig där kl halv två för att somna.. -.-


häää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0