Update

för det första så tkr jag att skåg ska börja att uppdatera sig lite!!

Snöööö i massa, slutar aldrig att komma..fast det gillas (y) Har varit i skolan och gjort nationella idag, gick faktiskt bättre än väntat. Fast man ska aldrig hoppas på för mkt för då blir man inte lika besviken höhö.
OCH förmodligen måste jag ta mig till väla, IGEN.. har varit där typ 3-4 ggr på kort tid (inom typ en vecka).
Mina skor har typ gått upp så de läcker in (tur), gillar inte dom så har en anledning att byta dom nu hähä B-)

nepp, kvällen består av träning .. och ska snart hämta lillasyster, ciao!

mumma!
Mitt fina armband fes har gjort :D
en mysig lussekväll hemma hos Ekströms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0